Po studenckie

Piątek, 15 maja 2009 · Komentarze(2)
Kategoria >50 km, z Maćkiem
Telefon do Maćka i jedziemy. Niestety Tomek nie mógł, pobłogosławił nas tylko w kapciach i jedziemy. Z początku było trudniej bo z lekka pod górkę, Gorlice - Sękowa (zakupy) - Małastów - Pętna - Gładyszów - byki...? Nagle bydło zaczęło paść się na "szosie". Jak się tylko odwróciły śmignęliśmy szybko, co by nie było jak na tradycyjnym biegu z bykami w Pampelunie. W Gładyszowie kolejne zakupy na raty, to po lodziku, jakieś picie, baton, jak na jakieś szkolnej wyciecze, turystyka jak nic. Dodam, że pani ze sklepu chyba bała się o utarg, bo jak jedliśmy lody zamknęła hipermarket, aż się kolejka zrobiła. No nic, jedziemy dalej. Założyłem, że od będziemy na przejściu w 15 minut, byliśmy dużo szybciej, bo w 25. W Koniecznej na tej długiej prostej ćwiczyliśmy moje elitarne umiejętności rowerowe. Na Słowacje, na pełnej prędkości. Średniego tempa niestety dokładnie podać nie jestem w stanie, ale obstawiam kolo 23. Krótki postój pod znakiem „OKRES BARDEJOV”: przerwa na siku nikt nie korzysta, więc słuchamy muzyki. Sklepy zamknięte, więc lipa z czekolad. Przelatując przez przejście dowiedziałem się, że mam wysoką kadencję; chodziło o to, że jadąc szybko macham na moim rowerku jak głupi. Powrót przebiegał bez zakłóceń oprócz dwóch postojów, znowu lody. Na Magure właściwie wjechało się łatwo. Tam zadzwonił Tomasz, że po nas wyjedzie. Kolejny zakład: Gorlice w 20 minut. Znowu szybciej, bo w 25. Nie ma to jak wyczucie czasu i punktualność. Ale tempo mi się podobało, ok. 35-36 per ałer. Oczywiście spotkaliśmy Tomka pod jego domem, także wyjechał po byku. Potem szybka trasa z nim i Patrykiem; Sękowa – Siary – Gorlice. Pod moim blokiem dyskusje na 100 tematów, siusiu paciorek i spać.