Wschodnia Słowacja 2009: Kałuża

Poniedziałek, 6 lipca 2009 · Komentarze(0)
Vinne - Kaluza - Michalovce - Nacina Ves - Michalovce - Vinne

Dzisiaj wyprawowicz wracał do Polski zapiąć wszystko na ostatni guzik. Przez cały wieczór planowaliśmy trasę powrotną. Pierwszy wybór padł na Humenne przez Kałużę. To dopiero było bagno. 20 minut szukania drogi, która okazała się leśną 30%. Powrót murowany. W końcu przecięliśmy Michalovce i zostałem zmuszony do opuszczenia Tomka przed Strażskimi :( Brakło sił, jeszcze trzeba potrenować. W sumie pierwszy cel odwiezienia Vranov był oddalony o około 35-40 km od miejsca zamieszkania, więc może to i dobrze (dla mnie), że się nie przemęczyłem, ale niedosyt pozostał :(
Dzięki :)

Statek wycieczkowy, a w tle opuszczony kompleks wypoczynkowy i wzgórza, z rozsianymi na nich domkami letniskowymi i winnicami:)

A tu z rowerka, ale wodnego ;).

Opuszczone lokale nad samym brzegiem, zadziwiające, że ktoś tego jeszcze nie kupił...

Niestety nie da rady opisać na mapie dokładnie naszego błądzenia ;)