Rozsądek wziął górę

Piątek, 28 maja 2010 · Komentarze(4)
Kategoria >50 km, >80 km/h
Szybka runda z yetim po okolicznych górkach:

Pod Bielanka, próbuję dotrzymać góralowi tempa, ale odpadam na wysokości farm kurzych. Mimo to i tak wyjeżdżam dość mocno. Do Leszczyn ostrożnie, pod Kunkowa swoim tempem, znów zamykam nasz dwuosobowy peleton. Zjazd do Uścia, jakieś czary. Składam się i idę na maksa dopiero na długiej prostej, wcześniej powoli dokręcam. 89,02 km/h... Rozwaga wzięła górę (jeśli, w ogóle można tak w tym miejscu napisać ;p) i przed zakrętem kończącym prostą odpuszczam, wchodząc bez problemu (jakby pękło 90 km/h też by weszło, no ale życie jest jedno). Mateusz mógł mieć 9 z przodu, bo mnie zaczął wyprzedzać, tyle, że jego licznik zaniża i pokazał 88,5 km/h. Na Magurę zostawia mnie około 2 minut, jechałem całkiem na luzie. W dół małe wyścigi z chooperem. Na początku ostatniej prostej wyprzedzam ich, kobieta i facet śmiali się ze zdziwieniem i pokazywali na mnie palcami :D. Przy 74 km/h wydawało mi się, że się ledwo toczę ;)... Łapie się koła w pewnym momencie, ale jechali tuż przy osi jezdni, a z naprzeciwka coś jechało i wolałem odpuścić ;). Od Magury 40-50 km/h, zostaje na hopie w Sękowej/ Siarach. Wycieczka skończyła by się całkiem standardowo, gdyby nie lądowanie UFO:

Dzięki wielkie xD

more photos

4 tys jest głównie dlatego bo mi się nudziło i jeździłem przez zimę. A tak w ogóle to mi na cyferkach na batonie nie zależy.

Petroslavrz 10:10 sobota, 29 maja 2010

ja taki zjazd miałem gdzieś tam w okolicach Stróżówki, jak się skręca tuż przed Stróżówką w taką uliczkę pod górę, to po jakimś czasie jest taki porządny zjazd. czułem że możnaby się rozpędzić jeszcze bardziej, ale wiatr był przeciwny. a 89 km/h to świetna prędkość, normalnie marzę żeby tak kiedyś pojechać :]

arekjg 08:46 sobota, 29 maja 2010

eeee, tam jest jak na lotnisku, szeroko prosto i bezpiecznie, nie ma wbrew opisowi gdzie wylecieć.
Bartek źle sobie trasę wyznaczyłeś - ominąłeś hopkę w Zdyni i Zdynię w ogóle.

yeti 21:06 piątek, 28 maja 2010

Pojebalo znowu

maciek320bike 20:59 piątek, 28 maja 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic