Wschodnia Słowacja 2009: Dookoła Siravy

Czwartek, 9 lipca 2009 · Komentarze(0)
Vinne - Michalovce - Zaluzice - Zavadka - Jovsa - Vinne

Wymęczony plażowaniem postanowiłem okrążyć jezioro. Do Michalovców dwupasmówką, znaną mi już chyba na pamięć. W mieście pojechałem na oko, szukając wyjazdu z miasta na drugi brzeg Siravy i o dziwo trafiłem bezbłędnie kierując się na granicę ukraińską. Jazda okazała się niezbyt przyjemna; wiatr i lekko pod górę. Na dodatek widoki okazały się klapą, a raczej ich brak. Drzew, pola, drzewa, pola i tak przez niemal 20 km. Kusiła mnie Ukraina, ale jazda dzisiaj nie należała do najprzyjemniejszych, więc skręciłem na Jovse, a potem na Kusin. Znów oklepaną, ale chociaż nadbrzeżną promenadą. Jedynym dobrym pomysłem tej wyprawy okazało się odwiedzenie cyplu z hotelami, gdzie udało się zrobić pare ładnych zdjęć :)

Pojutrze chyba Węgry :).
Na Ukrainę szkoda zachodu z przeprawą celną.

Sirava :)

Kościół w Michalovcach.

Ciekawy kościół lub cerkiew w Zaluzicach.

Cypel na Siravie.

Niestety z drugiego brzegu jeziora nie było widać jeziora ;p Stąd tak mało jego zdjęć, chociaż objechałem je dookoła :)