Zima '10

Poniedziałek, 22 lutego 2010 · Komentarze(4)
Dni lecą, a zima jak przyszła tak siedzi :(. Pojawiły się widoki na wiosnę, ale na razie bardzo śnieżne ;).

Nie jeżdżę od początku grudnia, powodów jest kilka, a najważniejszym zdrowie i rower którego nie chce chrzcić solą (stary się natomiast nie nadaje na takie warunki). Kolejną, że tak to brzydko nazwę, "przeszkodą" są rodzice, którzy też z domu wypuścić nie chcą. Mniejsza o to, że na narty jak najbardziej, no ale nie ma sensu się kłócić :).

Były natomiast okazje od obfotografowania zimy w ten czy inny sposób i postanowiłem przypomnieć w ten sposób o swoim istnieniu tłumom wiernych fanów ;p (hahaha, myślał by kto).

Zima w pełni (mrozów i nie tylko).

Zza zaparowanej szyby samochodu.

Polska sawanna :)

Wypatruje wiosny :)

I moje ulubione :)

Panoramki:

Zimowe słońca:

Szarość dnia codziennego:

Konkurs: znajdź słońce ;p

To mi się podoba :)

łiiiiiiiiiiiiiiiii;)=> pisk fanki jakby ktoś nie wiedział;) Gdzie te foty robione? bo tylko czesc miejsc poznaje:D

Anonimowy tchórz(i tak wiesz kto=P) 09:59 środa, 10 marca 2010

Zdecydowanie uważam, że częściej powinieneś przypominać o sobie - fani czekają:D a wiesz, o fanów trzeba dbać!!! 3 foty od dołu - bajka!!! A co do rodziców - hmm ciężka sprawa, sama wiem jak czasami było trudno ich do czegoś przekonać, ale pamiętaj kropla drąży skałę!!! Pozdrower!!!

kuguar 20:17 poniedziałek, 22 lutego 2010

Lokacje wzorowe w sam raz na rower. Musisz podejść rodziców z odpowiedniej strony, wtedy sami zaczną zimą jeździć ;)

Autochton 16:56 poniedziałek, 22 lutego 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe